Для кого наш курс

для керуючих та власників закладів, адміністраторів, що хочуть підвищити рівень компетенції, для всіх, хто хоче опанувати нову професію та отримати знання по управлінню закладом у різних сферах діяльності - фінанси, законодавство, маркетинг, бізнес-процеси, управління персоналом, харчова безпека.

Illustration
Illustration
Illustration


ЕКСПЕРТИ КУРСУ

Запрошуємо до нашої спільноти, де експерт кожного модуля - практик

Heading photo

юрист, Business developer Global Law

Євген Комаров

З Євгеном поговоримо про те, які дозвільні документи будуть необхідні для роботи в закладі, про ліцензії та дозволи, що потрібно оформлювати, і у яких випадках, як оформити літній майданчик, розберемо питання паління у закладах та кальяни. А також як “розрулювати” питання зі скаргами гостей з юридичного боку.

Heading photo

діючий бізнес-тренер за напрямком HoReCa

Анна Скорик

Анна поділиться досвідом з правильного оформлення документів, як вести журнали перевірок, графіки роботи персоналу, які вимоги до оформлення меню, а також розглянемо питання управління персоналом, компетенцій та особливостей підбору.

Heading photo

сo-owner консалтингової компанії NDC Group

Наталья Денисьєва

З Наталією будемо обговорювати питання маркетингового плану ресторану, як просувати бренд, зокрема в соц.мережах, що таке воронка продаж, та як зробити аналіз бренду.




Heading photo

експерт з сертифікації, ЗЦРБ

Марта Лушпак

З Мартою поговоримо про вимоги до зовнішнього вигляду кухаря, офіціанта, правила миття рук, контроль здоров’я персоналу, а також про профілактику захворювань, та як організувати навчання персоналу з питань гігієни.



Heading photo

owner - навчання та консалтинг для HoReCa PROFI CLUB

Анна Блохіна

Анна поділиться дозвідом щодо сервісу, розглянемо вимоги до персоналу, методологію обслуговування. cкрипти продаж та обслуговування, психологію та типи гостей.

Heading photo

Production Director - компанії Moderza

Наталья Трембач

Наталья розповість про основні бізнес-процеси в закладах, надасть практичні поради як можна автоматизувати та контролювати показники діяльності персоналу, що таке KPI і як їх правильно розраховувати.


Heading photo

owner - консалтингова компанія FABRIKA.UA

Вікторія Облак

Вікторія поділиться досвідом та знаннями щодо системи НАССР, вимог законодавства для закладів харчування.Поговоримо про вимоги до приміщення, продукту, та розглянемо рекомендації впровадження НАССР у закладах харчування

КУРС ВКЛЮЧАЄ:


9

Модулів корисної інформації, підібраної спеціально для підвищення Вашої компетенції 


14

Годин живого спілкування з експертами, рекомендації з практики, відповіді на запитання


17

Чек-листів та корисних матеріалів від експертів для практичного застосування


ПРОГРАМА КУРСУ

Програма курсу побудована по напрямкам діяльності керуючого закладом, матеріали курсу допоможуть не тільки отримати нові компетенції новачкам, а і значно покращити своє резюме навіть досвідченим спеціалістам

  • МОДУЛЬ 1

    експерт Євген Комаров

    Юридичні та законодавчі аспекти

    Дозвільна документація для роботи закладу. Реєстрація потужності, ліцензії, дозвіл на рекламу, вивіску, паління (кальяни), дозвіл на літній майданчик. Законодавство у сфері ресторанного господарства. Юридичні питання взаємодії з гостями.

  • МОДУЛЬ 2

    експерт Анна Скорик

    Організація документообігу в закладі

    Документація закладу, товарообіг та касова дисципліна.
    Основна документація : журнал перевірок, журнал обліку замовлень, графіки роботи персоналу, медичні книжки

  • МОДУЛЬ 3

    експерт Наталія Трембач

    Бізнес-процеси закладу

    Побудова та впровадження бізнес-процесів. Інструменти автоматизації та контролю. Показники ефективності KPI. Інструменти управління персоналом.

  • МОДУЛЬ 4

    експерт Наталія Денисьєва

    Ефективне управління та адміністрування

    Ефективне управління та адміністрування
    Функціональні обов'язки адміністратора. Вимоги до компетенції персоналу. Конфлікти та рекламації. Підбір та навчання персоналу.

  • МОДУЛЬ 5

    експерт Анна Блохіна

    Сервіс для керуючих

    Вимоги до персоналу (зовнішній вигляд). Методологія обслуговування. Скрипти. Психологія гостя. Типи гостей.

  • МОДУЛЬ 6

    експерт Анна Скорик

    Ефективне управління та адміністрування

    Ефективне управління та адміністрування
    Функціональні обов'язки адміністратора. Вимоги до компетенції персоналу. Конфлікти та рекламації. Підбір та навчання персоналу.

  • МОДУЛЬ 7

    експерт Вікторія Облак

    Система харчової безпеки в закладі. НАССР

    Поняття харчової безпеки, вимоги законодавства, перевірки. Поняття НАССР, особливості для закладів харчування. Вимоги до приміщення, продукту, персоналу. Чек-листи та документація НАССР. Документація на продукцію.

  • МОДУЛЬ 8

    експерт Марта Лушпак

    Санітарно-гігієнічне навчання

    Вимоги до зовнішнього вигляду кухаря, офіціанта. Правила миття рук, робота в рукавичках. Контроль здоров’я персоналу (записи, медогляди). Профілактика розповсюдження захворювань, основні порушення в закладах. Організація навчання персоналу (основні питання для навчання, протоколи навчання).

  • МОДУЛЬ 9


    Управління баром та кухнею

    Управління баром та кухнею. Взаємозв'язок між процесами.
    Що необхідно знати керуючому ресторану?

Illustration



Початок курсу - 26 лютого 2024 р.

Придбайте курс по ціні раннього бронювання:

до зміни ціни залишилось зовсім мало часу, після 15.02.2023 р. умови раннього бронювання не діють 

0Days
0Hours
0Minutes
0Seconds


Вартість курсу

Для учасників що сплачують участь в курсі до 15.02.2024 діють умови раннього бронювання

Оплата навчання до 15.02.2024

4 900 4 000 UAN

Оплата навчання після 26.02.2024

4 900 UAN


Після курсу Ви отримаєте

Знання та досвід від експертів-практиків, а також: 

  • 1

    Диплом державного зразка від Інституту післядипломної освіти НУХТ


  • 2

    Сертифікат від PROFI CLUB англійською мовою


  • 3

    Матеріали курсу в електронному вигляді та доступ до відеозапису курсу


Illustration

Організатори та адміністратори курсу

Анна Блохіна та Вікторія Облак - засновники авторських курсів, он-лайн школи НАССР, організатори та розробники навчальних програм, вебінарів та семінарів для виробників харчових продуктів та представників готельно-ресторанного бізнесу.

Illustration

FAQ

ПИТАННЯ ПРО КУРС

Ми зібрали відповіді на питання які можуть виникнути про курс

Якщо Ви не знайшли відповідь - зв'яжіться з нами, задайте питання та отримайте більше інформації

  • ЯК БУДУТЬ ПРОХОДИТИ ЗАНЯТТЯ?

    Заннятя проходять в он-лайн форматі на платформі ZOOM

  • ЧИ ОТРИМАЮ Я СЕРТИФІКАТ?

    Після проходження курсу учасники отримують сертифікат та диплом підвищенян кваліфікації від ІПДО НУХТ

  • ЧИ БУДУТЬ ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ?

    Курс не передбачає домашніх завдань

  • ЧИ ПІДІЙДЕ МЕНІ КУРС ЯКЩО Я ЗАРАЗ НЕ ПРАЦЮЮ?

    Так, наш курс розрахований в тому числі на тих учасників хто знаходиться в пошуку роботи та хоче отримати нову професію, або покращити резюме

  • ЧИ БУДЕ ЗАПИС?

    Після кожного модуля буде надано доступ до відеоматеріалів

Made with